Saturday, September 11th 2010, 1:58am UTC+2

You are not logged in.

• Login
  • Register

Prettige vakantie iedereen! Op vakantie: OverdoziZ

1

Tuesday, March 9th 2010, 11:17am

Bericht van veilingmeester

Hey,

Aangezien er veel mensen het probleem hebben dat ze op het laatse moment overboden worden in het veilingshuis leek het me wel een goed idee om hiervan een berichtje te geven. Zo weten ze (waneer het item weg is en ze het nog niet hebben) dat ze overboden zijn. Veel mensen wachten nu op items die ze misschien niet eens krijgen.
  • Go to the top of the page

stunnie

Hannibal Smith

Occupation: scholier

2

Tuesday, March 9th 2010, 11:46am

In principe geen slecht idee.
Maar juist zonder het bericht blijft het leuk... ;)

Dan is het gewoon dat je zelf in de gaten moet houden of je overboden bent ;)

Veiling is gewoon het leukste zoals hij nu is...
Klik op de afbeelding om meerdere van dit soort plaatjes te zien ;)

Occupation: Leven

3

Tuesday, March 9th 2010, 2:30pm

Ja!

:!: Net als op marktplaats! Na bericht kun je er dan zelf voor kiezen om weer een hoger bod te doen hehe...! :thumbsup:
JeromStrong

4

Tuesday, March 9th 2010, 3:18pm

ja oke, het is spannend.. maarja zo zullen er minder mensen zijn die gaan vragen waarom ze het item niet hebben gekregen en waar hun geld is. enja het is ook de bedoeling dat ze het bericht pas krijgen zodra de persoon die het item wel heeft zijn items heeft. dus ipv het item waar op geboden is krijgt hij het bericht dat hij is overboden en dan hij volgende keer misschien meer geluk heeft.

ook kwam er een nieuw idee in me op.. (ik weet alleen niet of dit er toevallig al is). maarja mijn andere idee was dus om je bieding te kunne verhogen ipv een heel nieuwe bod te moeten plaatsen.

Occupation: Leven

5

Wednesday, March 10th 2010, 12:48pm

Ook erg goed idd!

^^ Is nog beter ja, tegen elkaar op kunnen bieden zonder dat het bod verloren gaat. IK BEN VOOR! Iets voor de nieuw update zou ik zeggen??? :gamer:
JeromStrong

6

Wednesday, March 10th 2010, 9:18pm

hey ja ik kwam op dit idee omdat ik laatst overboden werd en net niet genoeg had om hem weer te overbieden. als ik mijn vorige bod nou kon verhogen dan had ik er weer een nice items bij gehad :)

enja dat idee van dat bericht ben ik al vanaf dat hoeft dan niet :P dit andere idee vind ik zelf ook een stuk beter :) enja zo zal het ook leuker worden om te bieden (denk ik)

hopelijk zijn er wat meer die dit ook een goed idee vinden.

stunnie

Hannibal Smith

7

Wednesday, March 10th 2010, 11:30pm

Het bod verhogen is in principe gewoon het geld terugkrijgen en gebruiken voor nieuw bod.
Leuke van veiling is gewoon dat je je geld kunt kwijtraken xD

Ja, het spel wordt dan wel erg lastig, maar als je een item echt per se wilt hebben moet je gewoon om 22.30 bieden en dan ong. 25% boven de startprijs gaan zitten. Dus als je laagste bod 8500 mag zijn, gewoon iets van 10.000 bieden ;)

8

Thursday, March 11th 2010, 10:51am

ja het is niet dat je je geld terug krijgt.. maar dat je je bod kan verhogen. zo kunnen beiden bieders hun bod verhogen om het net wat spannender te maken. enja verlies je dan ben je natuurlijk al het geboden geld alsnog gewoon kwijt maarja zo kan je elkaar misschien net wat makkelijk overbieden enja dan word het nog spannender om te bieden! (voorbeeld: als je geboden hebt verandert het in bod verhogen ipv plaats bod zo kan je je bedrag dus verhogen)
maarja dit is mijn idee :P als er meerdere zijn die er zo over denkekn dan hoor ik het wel :)

stunnie

Hannibal Smith

9

Thursday, March 11th 2010, 11:17am

Dus als ik het goed begrijp:

- Speler A bied 5000. Zit nu in zijn potje van veiling.
- Speler B bied 6000. Zit nu in zijn potje van veiling
- Speler A bied 6500, waarvan 5000 uit zijn potje van de veiling komt?

Want dan is het eigenlijk zo dat je in principe je geld nog een keer kunt gebruiken bij bieden...

Ik vind het in principe geen slecht idee, maar denk niet dat het doorgaat. Ze willen de veiling niet te chill maken... xD

10

Thursday, March 11th 2010, 4:44pm

Ik denk dat hij bedoelt dat als A geboden heeft voor 5000 hij kan verhogen naar 6500 zodat B geen 6000 kan bieden...

Of ik moet het nu fout zien...

11

Thursday, March 11th 2010, 5:05pm

ja kijk, nu is het zo dat waneer A 5000 bied en B overbied hem naar 5500 dat A nog eens 6000 moet bieden.. hierdoor komt zijn totaal bod dus op 11000.

mijn idee was dat wanneer A een bod uitbrengt van 5000 en B overbied hem naar 5500 dat A daarna nog eens 1000 betaald waardoor zijn bod 6000 word. hierna kan B natuurlijk zijn bod ook weer verhogen met 1000 of meer. ( er zal wel een minimale verhoging moeten zijn. anders kan je met 1 zilverstuk blijven overbieden )

zo kan er vaker overboden worden omdat je niet steeds het bod + de verhoging opnieuw moet betalen. het is hierna misschien ook wel lastiger om een item te krijgen omdat het overbieden makkelijker word. in een echte veiling zie je ook wel eens 2 mensen vechten om een item door hun bod steeds te verhogen.

stunnie

Hannibal Smith

12

Thursday, March 11th 2010, 5:42pm

BK hoeft niet overeen te stemmen met de gang van zaken in de real-life wereld... ;)

Ik snap zeker wat je bedoelt, maar toch... het is juist leuk als je overboden wordt. Dan heb je gewoon te vroeg geboden, of te laat ;)

13

Thursday, March 11th 2010, 6:39pm

ja oke dat van die real-life veilingen was maar gewoon een voorbeeld :P maarja het leek me gewoon leuk om je bod te kunne verhogen. maar in principe vind ik dit ook wel goed :) de laatste tijd haal ik alles van de veilig :P inmiddels al een nice ring, beenbeschermers, schild en vanavond mss een nieuw wapen :D maarja ik kwam op dit idee omdat ik zelf laatst net niet genoeg had om (als ik overboden zou worden) hem weer te overbieden :P maar als iedereen de oude veiling beter vind dan houden we die gewoon. enja als er mensen zijn die dit idee beter vinden dan horen we het ook wel :)

OverdoziZ

Totally OverdozeD

Occupation: Bouwkundig Constructeur

14

Tuesday, March 16th 2010, 10:18pm

Een berichtje krijgen als jou bod overboden is vind ik een goed idee, aangezien je anders niet weet of je te maken hebt met een bug, je het later krijgt dan normaal of dat je gewoon overboden bent!

Het andere idee vind ik een minder goed plan. Zo breng je bijvoorbeeld de lagere lvl spelers in het nadeel. Die kunnen minder snel zilver bijverdienen als de andere enigzins hogere spelers, en dus zal de speler met het hogere lvl steeds de speler met het lagere lvl overbieden.
Totally OverdozeD

Lecram

Aap 2e rang 1e cohort

Occupation: Originele Logo

15

Thursday, March 18th 2010, 8:20pm

We did it, With eccy gone we will take over the world!

Hayte zegt:
ik haat je
Hayte zegt:
f**k jou

And you are not capable of having a normal conversation without insulting anyone

16

Tuesday, June 15th 2010, 8:43pm

tijd

Misschien is het ook handig om bij het veilinghuis te zetten hoelang het nog gaat duren. Als er zeer lang, lang of kort staat, dan is het nogal vaag. Ik zou graag willen dat de tijd in uren minuten en seconden staat :D

stunnie

Hannibal Smith

17

Wednesday, June 16th 2010, 12:00am

Dat moet juist neit :P
Bij echte veiling weet je eindtijd ook nooit precies :P

Vind het juist nu prima... als je om 10.29/22.29 bied ben je er altijd mooi op tijd bij :)

Lecram

Aap 2e rang 1e cohort

Occupation: Originele Logo

18

Wednesday, June 16th 2010, 11:55am

zijn jullie nu blind ?( het is toch duidelijk dat om 10:30 en 22:30 de items beginnen te verdwijnen 8|
We did it, With eccy gone we will take over the world!

Hayte zegt:
ik haat je
Hayte zegt:
f**k jou

And you are not capable of having a normal conversation without insulting anyone

Wompie

Super GameOperator

19

Friday, June 18th 2010, 2:17am

RE: tijd

Misschien is het ook handig om bij het veilinghuis te zetten hoelang het nog gaat duren. Als er zeer lang, lang of kort staat, dan is het nogal vaag. Ik zou graag willen dat de tijd in uren minuten en seconden staat :D

Zullen we dan ook maar alvast in uren, minuten en seconden aan gaan geven wanneer je aangevallen wordt?
Nee, het leuke van de veiling is juist dat je ongeveer weet vanaf hoe laat items gaan verdwijnen en je dus moet timen...

Berichtje vind ik wel een goed idee. Je bod kunnen verhogen niet, OvZ zei het al heel erg mooi: hiermee breng je lagere spelers in het nadeel.

Game Operator Server 3
Wil je me mailen, klik dan hier
Wil je me een PB sturen, klik dan hier